Gulizarerdogan canım son haftalarda bagırsaktaki parlaklık büyük tuvaletinin biriktigini hösteriyormuş ve sorun olmazmış son aylarda.
benim 19. haftada gözüktü 1 haftansonra kontrole gittim gecmemişti. benim bu haftalarda down sendromu beliritisi olabilirmiş. ama benim ikilimde temiz.
sen bence bir doktora daha görün . bir de onun görüşünü al . eğer kakası fazla oldugunu gösterirse sıkıntı olmasın diye hemen sezeryanla alırlar . Allah nasip ederse tabiki dogacak . benim cocuguma da bir sürü sey dediler inş degildir ama bu saatten sonra bende aldırmayı düşünmyrm .