Mucizem4111 ben de 7 ile 12 haftalar arasında kahverengimsi lekelenmeler yaşadım, hatta vajinal fitil olarak progestan kullandım. Bir de üstüne eşimle kan uyuşmazlığı olduğu için iğne oldum 7.haftamda. Çok şükür hepsi geçti. Kanamanız devam ederse bol istirahat edin, ne bulaşık ne yemek ne çamaşırla uğraşmayın. Benim yatmaktan yanlarım ağrımıştı, cok şükür hepsi geçiyor 🙏