Normalde liv pahalı bir hastane olmasına ragmen yeni açıldığı için fiyatlar sanko ya yakınmış. Ben de doğumumu orada yapmayı düşünüyorum. İlk doğumu sanko da yaptım cok memnun kalmıştım. Ama şu an korona nedeniyle sakin bir hastane olması benim için daha iyi olacak diye düşünüyorum. Geçen hafta gidip hastaneyi gezdik, personeller çok ilgiliydi hastane temiz ve aşırı kalabalık değildi hoşuma gitti. Odalarda organizasyon malzemeleri kuruluydu. Ama her oda suit değildi tabiki. 2 tane suit odası vardı.