Bu ara temizlikle ilgili çok post görüyorum bende kendim kullandığım gaaaaayet orjinal gaaaayet memnun olduğum tertemiz olan deterjanı sizinle paylaşmak istedim 🙂 Kızlar 2 yıl önce instagramda görmüştüm kullanıyorum. Duşakabin dışı çelik olan herşey parlatmaya yağa kire birebir. Fısfıslı bir boş şişeye azıcık beyaz sirke biraz su biraz da bim marketin desto bulaşık deterjanını ( çok köpürmediği için bu tercih ediliyor ) koyun çalkalayın sıkın silin misssss gibi. Ama aşırı kireç veya su lekeniz varsa birkaç silmeden sonra pırıl pırıl olur mükkemmel birşey deneyin derim heryerde kullanın hem deterjandan tasarruf oluyor hem de içinde kimyasal yok özellikle bu hassas dönemde çok iyi oluyor bebekli evler için de geçerli kimyasal koklamaz çocuklar 🥰