Merhaba arkadaşlar. 5 haftalık hamileyim. Bir düşüğüm olmuştu. Bu gebeliğimde de ilk öğrendiğim zaman açık kahverengi lekelenmem oldu. Doktorum her akşam yatarken progestan 200 ml almamı söyledi. Dört gündür kullanıyorum. Bugün afedersiniz ama normal akıntı gibi değil de daha sarımsı ve yoğun akıntı geldi. İlaçtan mı kaynaklı acaba yada farklı bişey mi? Bilginiz var mı