Bloggeranne_93 bende hamileliğimin 17. haftasından beri safra çamuru ve taşı var. Dolayısıyla diyetisyen gastro doktoru ve kadın doğum doktoru ile beraber ortak diyet yapıyorum. Un tereyağ şeker kakao vs çok az alıyorum hatta bazı tahıl grubu tamamen yasak. Canım tatlı isterse az şekerli sütlü tatlı yapıyorum ya da kuru yemişle gideriyorum. Hiç kilo almadım. Hatta ilk 3 ay 3 kg verdim. Bebekte sağlıklı ve normal. Bebeğe faydalı olan şeyleri yiyerek, bebekten kısmadan, meyvenizi, etinizi, sebzenizi, ekmeğinizi, kuru yemişinizi yiyerek diyet yapabilirsiniz. Ama tabi diyetisyen eşliğinde olur ise bebek kilo alır siz hiç almazsınız. Benim zorunlu diyet oldu😓 Keşke olmasaydı her istediğimi yeseydim..