EdaDoruk Kızlar 7 haftalık hamileyim herşeyden tiksindim yemek yiyemiyorum yapamıyorum midem bulanıyor kusma çok yok sadece meyve istiyor canım sürekli ve kokulara çok hassas oldum🙄 Cinsiyeti belli olanlar sizin nasıldı belirtileriniz herkes kızdır diyor kız böyle belli eder zor geçer diyorlar bende çok merak ediyorum var mı fikri olan😊 Herşeyden önce sağlıkla gelsin önemli olan o🙏🏻
EdaDoruk Esracim ilk çocuğum oğlan ama çok rahattım sadece kanamam vardır 30 kilo almıştım o kadar rahattı😊Bu farklı geçince çok zor olduğunu anladım bakalım hayırlısı😊