Kadriye_k Fundaoktay Fundaoktay inşallah duamdasınız 🙏 12. Gün idrar testi yaptım net belliydi ama doktor kan testi de yapmamı istedi 3 gün idrar testi yaptım 14. Günüde kan testi yaptırdım.
Fundaoktay Kızlar benim dün lekelenmem oldu doktoruma sordum oda kan ver dedi sonucu aldım 4,88 çıktı beta hcg doktoruma yazdım daha dönmedi 3 nisanda aşılama yapıldı 4 yıl sonra ilk defa gördüm 4,88 Hep kanda 0.100 çıkardı
Mucizepamugum Fundaoktay kirmizi degilse korkma canim 2 gun daha bekle eger artis varsa progestan fitil yazdir
Mucizepamugum Fundaoktay bekle canim bende yaptirdim asilamanin 14.gunu adet oldum 2 gun daha bekle insallah tutunmustur🤲❤
Fundaoktay Artış olabilir ama değil mi 😢😢😢 yaa hayatımda ilk defa bu değeri gördüğüm için mutluyum ama birtaraftanda korkuyorum allahım sen isteyen herkese nasip et şu mübarek aylarda