30 +2 olduk geçmeyen bir panik korku garip bisey var burnum tıkanınca bile korkuyorum nefes alamicam gibi hissediyorum yatamıyorum bidaha hiçbişey yokken kendi kendime stres yapıp bi çarpıntı geliyor ardından yatamıyorum eşim sakinleştiriyor bebek çok geriliyor hep o esnada karnimla oynayınca gerginlikte carpintida geçiyor ilk hamileliğinde de olmuştu fakat ne zaman geçti hatirmiyorum buda beni biraz tedirgin ediyor eşim gece vardiyalı çalışıyor gece oğlumla yanliz kalıyoruz 2 hafta üst üste piskolojik olduğunu düşünüyorum birde b12 düşüklüğü.var oda tetikliyor aynı durumu yasayan varmi 😔😔😔😥