İlk gebeliğim ilk 18. haftada hissettim ama tam olarak bebeğimin hareketi mi hala onu anlamıyorum. Kalp atışı şeklinde pıt pıt diye bir şeydi. Şimdi 21 haftalık hamileyim. Daha net hissediyorum ama hareketler sert değil sadece bebeğimin hareketleri olduğunu anlıyorum. Özellikle gece sırtüstü yattığımda içimde kıpır kıpır minicik bedeniyle benimle iletişime geçiyor minik kuşum 😍