Hatice_ee Benim kızımın beşiğide bunun aynısı sadece çekmece kulpları falan uğur böcekli küçük detaylar var bende ilk baş park yatak almadığıma pişman olmuştum pratik duruyor ama göze hitap etmiyor bence biraz süslü birşeyler seviyorum ben 🤭. Bence bu mobilya beşiklerde gayet kullanışlı. 😇