Gmommysboy Kızlar selam.dr bi hafta şeker takibi verdi ana öğünlerde açlık-1.saat-2.saat olarak ölçüyorum yani günde 9 kere .sürekli ölçme halindeyim.doğru mu yapıyorum?
Elvinelvan Gmommysboy ben günde 6 kere ölçüyorum açlık ve yemekten 2 saat sonra alıyorum 3 öğün içinde aynı şekilde
Sermec27 Gmommysboy ben de şekerim cıkınca 1 hafta boyunca 7 kez ölçüm yaptım sabah aclık sonra sabah öğlen akşam tokluk 1 saat ve tokluk 2 saat ölçtüm kontrole gittim doktorum artık sadece sabah aclık sonra sabah öğlen akşam tokluk 1 saat ölç dedi su an 4 kez yapıyorm ölçüm
Ozge20ulu Gmommysboy sabah aç Kahvaltiya başladıktan 1saat sonra (ilk lokmadan itibaren) birde akşam yemeği yine ilk lokmadan itibaren 1saat sonra Bir hafta ölçtüm ben
damlaaltinay Gmommysboy eğer yeni çıktıysa şekeriniz normal. Ama ben 3 4 günde bir sadece 1 kere ölçüyorum. Çünkü yediğim şeyler rutin. En çok yemek yediğim öğün öğlen, öğleden 1 saat sonra ölçüyorum 😊
Gmommysboy @Ozge20ulu @Elvinelvan Sermec27 ya bi de açlık şekerim genelde yüksek çıkıyor kaç olması lazım max ve neden yüksek anlamıyorum susuz kalmanın etkisi mi acaba diye düşünüyorum..dün su sip veremedim diye çok az su içtim ve birkaç değerim yüksek çıktı
Sermec27 Gmommysboy 95 altı cıkması lazım ben genelde akşam yemekten sonra sadece su içiyorum 10 10 bucuk gibi de 1 bardak kefir içiyorum yatıyorum
Bsmlh Gmommysboy eger listeniz degısmıyorsa zamanla azaltabılırsınız ama benım her hafta listem güncelleniyor diyet mecbur ölçmeye devam
Baobap Gmommysboy sabah aç karna açlık şekeri ölçülür. Sonra her öğün sonrası 1.saat tokluk ölçülür. 2. Saati ölçmenize gerek yok. Toplamda 4 yani. 1 açlık 3 tane 1.saat tokluk.
Gmommysboy Baobap açlıoın yalnızca sabah ölçüldüğünü bilmiyordum her ögün öncesini açlık varsaymışyım teşekkür ederim bu bilgi için