Babymee o haftalar o kadar çabuk geçiyor ki anlatamam hareket hissetmediğimiz için ilk 20 hafta sürekli tedirginlik üstüne düşme felan derken zamanın nasıl geçtiğini anlamıyorsun 20.haftalar geliyo hareketlerini sayıyorsun iyi çok şükür diyip gününü bekliyorsun ama 30′lar başlayınca işte o zaman anlıycaksınız ki zaman gerçekten geçen günde kalıyo ilk haftalar bebeğin sürekli ne kadar olcak heycanı felan oluyo geçiyo şimdi haftada bi şu kadar oldu diyo zaman hiç geçmiyo korku başlıyo 😓