Deryaemre 39.haftamdayım bugün kontrolüm vardı . Bebeğimin boynuna kordon dolanmış ve doktorum yarın sabah sezaryen yapalım dedi 2 sini de çekme riskli dedi . Ne yapmalıyım normal Doğum isterken böyle bir Durumla karşılaştım .
NaimeYilmaz Deryaemre yapacak bişey yok canm kordon dolanmıssa normal yapamazsın en fazla yapacagn sey bı doktora daha danısmak
DuyguEyupoglu Deryaemre Hastaneye yatırmadımı seni kordon dolandığında acil sezeryana alınıyor gebeler sürekli nst takibi olması gerekiyor
busra123 Deryaemre öncelikle allah hayırlısını nasip etsin hem sizin hemde bebeğiniz için. Bugün doktor bana da olabilir dedi. Acaba bebisinizin boyu ne kadardi
Deryaemre DuyguEyupoglu yok canım sabah 7 de ameliyat şuan için sıkıntı yok Doğum anı olabilir dediği için sezaryen seçtik
DuyguEyupoglu Deryaemre En iyisi sezeryan bu durumda hakkınızda hayırlısı sağlıcakla alın bebişinizi kucağınıza🙏🏼☺️