Yatıyorum ağrı var kalkıyorum ağrı var magnezyum ve kan ilacı kullanıyorum ama yinede sabah yataktan kalkar kalkmaz kalçalarım belim ve bacaklarım çok ağrıyor… Çözümünü bulamadım özellikle hafta sonları… Ne iş yapabiliyorum ne biryere gidebiliyorum. Azıcık çıkıp yürüyüş yapayım diyorum yarım saat yaa yarım saat yürusem eve gelince daha ayağımı bile kimildatamiyorum. İlk zamanlar magnezyum dandir dedim doktorum verdi günde 2ye çıkardım ama gene aynı gene aynı😔😔😔 böyle olan varmı ne yapabilirim.. 31+1deyim bu arada