babymom- Dün gece bebeğin harakettleri çok azaldı bide düzensiz sancılarım vardı doktorum ihmal etme acile gel dedi nst de sancım çıktı yatışım yapıldı doğum bekliyoruz doktor bu gece olur diyor dua edin bana kolay olsun 🙏