DurdaneYldzSarca Yedıncı haftamdayım ve kanamam vardı doktora gıttım düşük tehlıkesı var dedı progestan ve bı ığne yapıldı bu durumu gecıren var mı ?
deletedmom40 Benimde tam 7. Haftamda aynısı olmuştu atlattık allaha şükür 16. Haftada yine kanamam oldu aşırı hemde bi kovayı doldurur rahat onu da atlattık allahıma bin şükür sadece dua et ve uzan ilaçlarını al fazla hareket etme