Fatma- Merhaba 38+5 haftalığız adet tarihine göre doğuma 9 günümüz var dün yaklaşık 6 7 saat bel ağrısı yaşadım adet sancısı gibi bu normal mi doğum ile alakası varmıdır acaba
zeynepylmz Fatma- doğum sancısı olsa sürekli olmaz geçip gider ritmik olur ve her gelişinde daha ağrılı olur
Sahnur Fatma- merhaba bebeğiniz kız mı erkek mi acaba benim kız 38+2 yiz hiçbir belirtisi yok yarın belli olacak doğum şeklim ve zamanim sizin belli mi
zeynepylmz Fatma- benim de ilk gebeliğim canım doktorum tarif etti doğum sancısını düzenli gelir gider her gelişinde daha sancılı olur dedi
esraizmirli Sahnur bende 38+3 üm dün muayene oldum çatı muayenesinide yaptı doktorum açılmam yok bebek çok yukarda hiç sancımda yok ama bebeğimin kilosu çok fazla perşembe tekrar gidicem sezeryan gibi gözüküyor ilginç bir şekilde çok hızlı kilo alıyor 🤷♀️
zeynepylmz Fatma- kendinizi yormuş olabilirsiniz üşütmüş olabilirsiniz ya da yalancı sancı olabilir ☺️
Fatma- esraizmirli rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsinde sezeryanı normali fark etmez 🙏 ben çatı muayenesi olmadım muhakkak yapılması gerekir mi acaba
Ezgii6152 esraizmirli kaç kilo bebişiniz benmde son haftalar çok hızlı kilo aldı 37 haftalikta gittim en son 3600 dediler yarın tekrar gidicem bakalm.dogum şeklim daha belli değil çatı muayenesi de olmadim
Ozlemmr Fatma- bazı devlet hasteneleri yapmıyor ben özelde yaptım şu sayede de faydalı doktor catın gayet müsait dedğinde sana şevk geliyor için rahat ediyor kendine guven geliyor valla
esraizmirli Fatma- ben yapılması taraftarıyım çünkü çatı müsait olmadıktan sonra normal doğum yapmak için zorlanacaksın sonu yine sezeryan olabilir o acıyı çekip daha sonra sezeryan olmak kötü bir durum bence
Fatma- esraizmirli evet orası öyle muayenlerimi normalde özelde yapıyordum bu ay devlete gittim devlette doğum olacağı için
Sahnur minikkelebegimmm benimde öyle oldu kilo alımı çok yavaştı bir hafta da 500 gram almış bebeğiniz kaç kilo acaba doğum şeklim yarın bebeğimin kilosuna göre belli olacak benimde hiç sancim yok ve çok yukarıda bebegim😔
esraizmirli Ezgii6152 dün kontrole gittim 38 haftalıgım bebeğim 4kg 25 gr çatıda oldum hiç açılmam yok sancım yok bebek çok yukarda dedi doktorum perşembe tekrar gideceğim ona göre doğum şekli belirleyeceğiz