Simgesen Merhaba hanımlar, sanki regl olacakmışım gibi kasıklarıma karnıma sancı ağrı giriyor. Bu normal mi? Başka yaşayan varmı
Zeynepturkman Simgesen biraz erken geldi canım bana ama sürelerini takip et pozisyon değiştirince geçiyormu süreklimi agrıyor bunlara dikkat et geçmezse doktora git derim.telaşlanacak bişey yoktur ama yinede insan tedbir almak istiyor.
umaydurununannesi Simgesen benımde ole ve asırı ıshal oldum doktora gıttım acıke kadın dogum bakmadı bı serum verdı gonderdı
Zhrblt Simgesen bende 1 2 hafta önce yaşadım canım kime sorduysam pek iyiye işaret olmadığını erken doğum riski olabileceğini söylediler ama yarın kontrolüm var doktora sorucam bende şuan yok ara ara yokluyo sık olmasada ama benim kahverengi leke felan da oluşmuştu ihmal etme istersen
Simgesen Alinamoms hımm, inş. Öyledir canım hareketli bebek olmadığı için çok pozisyonunu kestiremiyorum ben
Zeynepturkman Simgesen sıklaşırsa doktoruna git canım nolur nolmaz bebişlerin huyu hamilelikler hep birbirinden farklı 👍🏻
Simgesen Zhrblt canım bende şu an lekelenme yok geçen 2 gündür normalmiş gibi çok iş yapmıştım… ondan sonra başladı ağrı bende gidicem bu hafta söylerim doktora
Simgesen umaydurununannesi burayada yaz kuzum bakalım ne diyecek bende gidicem bu hafta bende gidince yazarım
Zhrblt Simgesen ayneh kuzum söyle nolur nolmaz inşallah kötü bişey değildir yani içini ferah tut olur öyle şeyler arada 😇🎀
umaydurununannesi Simgesen gıttım bugün test yapıldı herhangi bir sorun çıkmadı nstde çk hafif sancı çıktı kendini yorma dedi bağırsak florası bozulmuş
Simgesen Martha karın sertleşmesi yok kuzum… bebeğin hareketlerinizde hissediyorum… sadece kasıklarımdan belime giden ağrılar gidiyor… regl olacağım zaman başlangıçta böyle ağrı giriyordu
tatlissannee Canım o haftalarda bende yaşadım eğer adet döngün düzenliyse 4-8-12-16-20-24-28….. yani 4 haftalık periyotlarda adet sancısı olabiliyormuş 4 haftada bir oluyoruzya onun işareti olabilirmiş ama çok şiddetliyse bi doktora danış derim☺️
Hatice4446 Simgesen bazen bende de oluyor o durum 28 haftadayım doktoruma sorduğumda yalancı sancı yalancı kasılmalar demişti
Hatice4446 Simgesen hiç bilmiyorum canım ya umarım etmez beni de çok endişenditihor açıkçası hafif hafif böyle sancılar giriyor bi kaç gün önce gittiğimde baktırdım doktoruma rahim kapalı skntı yok demişti
Simgesen Zeynepturkman doğru diyorsun canım… birde bizim tüp bebek… o yüzden biraz daha endişeleniyorum