Gamze-gamze Arkadaşlar 4 hafta 4 günlük olduk yarın nasipse kesemizı görmeye gidecez var mı bu şekilde olan
cagla_011 Gamze-gamze merhaba canım bende ilk öğrendiğim de 4 haftalıktı küçücük bir kese idi. Kötü düşünme korkma. Doktorun seni en güzel şekilde bilgilendirir ☺️
cagla_011 Purpura26 evet benim normalde 6 haftalıktı hesaplamama göre doktora gittim 4 hafta çıktı herşeyi ultrason belirliyor
cagla_011 Kayabebekk son adet tarihinden itibaren hesapladım ben öyle biliyorum yani. Doktor geç döllenme olmuş dedi