svdmm16 malesef bu hayvanlari yüzyıllar önce evcilleştirmisler sonra yaşam alanlarını ellerinden almış ormanlari tahrip edip insana muhtaç hale getirmişler. Benim kedim yavruyken sokaktan kurtarıldı o kadar kötüydüki hali keşke toprakta doğada özgürce koşacağı doyacağı alanlar olsa ama mecbur eve alınca orta yol bulmak gerekiyor. Üstelik çiftleştirmek de çözüm değil yeni doğan her yavru sokaga düşme ve ölme tehlikesi ile karşı karşıya. Güzel kalbinizi de demek istediğniz şeyi de çok iyi anladım ama kendimce açıklamak istedim 🌸🌸🌸