Aycacaca Merhaba güzel anneler, Trabzon İmperial hastanesinde doğum yapmış olan ya da yapacak olan var mı aranızda. Doğum ücretleri , ilgi ve alakaları, şartları hakkında bilgi istiyorum 💙
Fatosx Aycacaca bende imperial kırhan gençosmanoğluna gidiyorum canım, fiyatlar çok yüksekte değil düşükte değil, hemşireler flan ilgili diye duymuştum bende.
61zm Ben yapıcam canım sezaryen olucak ama daha fiyat falan almadım çarsamba gidip öğrenicem fiyatları. Ben kendi doktorumun ilgisinden memnunum bikaç kez kadın servisinde yattım hemşirelerde öyle ilgiliydiler.
Aycacaca 61zm bende dilek hanım a gidiyorum ama daha bi bilgi almadım , alırsanız detaylar hakkında yazarsanız sevinirim🤗
Babymom2 Aycacaca bana kordon var bacak arasında ama kız dedi değişme ihtimali var mı 13 haftalıkken dedi
61zm Babymom2 Babymom2 benim arkadaşa oldu kıza benziyo demişti ama erkek cıktı. Ben 18 haftalıkken öğrenmiştim emşn olmak icin birdahaki kontrolü bekle bence .
Aycacaca Babymom2 ben dilek hanımdan önce Ayhan beye gidiyordum meydan da özel muayenesi var cinsiyeti ondan öğrenmiştim, sonra dilek hanımda yine erkek olduğunu söylemişti. Siz yine de emin olmak için bir sonraki kontrolü bekleyin😊