Busraonen Kızlar bir haftadır gündüzleri kasılma ve hareket hiç hissetmiyorum sadece gece yattığımda hafif hafif hissediyorum hareketlerini sizinde öyle mi
Bnselz Busraonen 39+6 yım bende artok cok minik hareketlerini sağ sola dönerken fark ediyorum. Sanırım kendilerini doğuma hazırlıyolar. Doğsalar iyi olcak tabi
ttUbaa__ Busraonen bizde 39+5 iz bazen hareketlerini hissetmek için karnımı sallıyorum😂😂 çok az hareketi var.
Busraonen Bnselz evet ya bir yandan sabırsızlık bir yandan korku bir yandan normal hayat sorunları çok zor oluyormuş son haftalar