Lylts off sorma yaaa benim ensemde tam şu kafatası kemiğin bitiş kısmına yakın çıkmıştı ama dehşet ağrıyı ben bilmiyorm tabi nasıl ağlıyorum. Korkudan
Babam gördü baktı ekledi ya bu herkeste oluyo normal dedi..
Hastahane ye gittim bana lenf bezlern şilmiş dedi ulturason çektiler..
Antibiyotik yazdılar.
Tabi ben yine ilaç kullanmayan ve kullanmaktan nefret eden biri olduğum için kullanmadım
Zaten 5 gün öncesinden de sarımsak kullanmaya başlamıştım hap gibi sabah akşam.
Antibiyotik yazınca onu yine almadım bi kaçgün daha devam ettim ki benimle ilgilenen yakın bir hemşire arkadasım ordaydı dedi sakın antibiyotik alma sarımsak tüket
Dedim zaten bi kaç gün dür kullanıyorum devam ettim
Hamdolsun totelde. 9 10 günde hiç birşeyim kalmadı
Bekarken oldu yani 1 seneden fazla dur hiç bir belirtim yok okadar rahatım.. bilmiyorm seninki aprıyomu ama benimki dehşet ağrıyodu kafamı çeviremiyodjm ölcem sandım..
İşte denemek istersen gebelikte sıkıntı olmaz ise sarımsak tüket sabaha akşam aç karnına sen doktora sor normal sağlık acısından bile cok faydalı ben sorucam sorun olmaz ise normal yine devam edicem