LETHE geçmiş olsun, ben de 26+4 üm. Karnınızdaki sertleşme ve kasılma nasıldı acaba? Benim ağrım sancım ya da kanamam yok çok şükür ama osn günlerde karnım çok sertleşiyor. Özellikle ayakta kaldığım zamanlarda. İlk gebeliğim kasılma ve sertleşme ne demek tam da anlayamadım. Doktor günde 10 defaya kadar normal dedi ama sayamıyorum. Siz sertleşme ve kasılmayı hissettiniz mi, sancı ağrı yaşadınız mı