Milenka ben ilk doğumumu yzyılda yaptım geceye denk geldi kendi doktorum giremedi ama doktor son anda geliyo o yüzden çok önemli değil bide medipoldeki doktorların hiç biri hakkında kötü yorum duymadım o yüzden hangisi girerse girsin için rahat olur açıkçası hepsi ilgili