Derbetmu Selam kızlar. 35 haftalık hamileyim bebeğimin kilosu 2300 dr az dedi napabilirim de yükselecek kilosu anlamadım doğuma kadar inşallah alırız kilo
Fridasrose Derbetmu bol bol süt iç kaşar ye ceviz ye canım insallah alır kilo daha 5 haftan daha var doguma canını sıkma
Diclenur_63 Derbetmu bende 32+2 ile gittim 1.850 haftasına göre kilosu gayet iyi dedi bebekler haftalık 500 gr alıyorlar son aylarda korkma alır ☺
Fatmaada2015 Derbetmu Benimde bebeğim gelişmiyordu 32 de 1.400 dü 35 de 2.800 oldu ben hergün kahwaltıda 1 yumurta kaşar muz mutlaka ye öğlen cewiz badem fındık kiwi mutlaka ye sade maden suyu iç sonra gün içinde 1 muz 3 çilek 1 kaşık bal 1 bardak süt bilendir et iç gece uyumadan çikolata ye ballı süt iç öle uyu ben bunları 3 hafta kadr aksatmadım hemen toparlandı bazen gün içinde tatlı yedim elma yedim armut yedim yemeklerde ayran iç inş gelişir
Busehnm Derbetmu kasar, ceviz, muz havuc, tahin pekmez, kabak çekirdeği, kuru incir, kirmizi et.. emilimi azaltacak kahve çay gibi besinleri de azaltın, inslalah olması gereken kiloya ulaşır 😇