Merhaba arkadaşlar, 1 aya yakın bir süredir, geceleri yatakta dönerken, sabit bir şekilde uzanıp oturduktan sonra kalkmak istediğimde, canımi yakan, kalça kasık ve bel altı ağrılarım var, genel olarak pelvik agri diyebiliriz, Dr. Enfeksiyon olabilir dedi ancak öyle bir durum yok. Fazla kilo artisi ve ilerleyen gebelik haftasına bağlı normal dedi. Bu durumu yaşayıp biraz olsun ağrılari hafifletebilen tavsiye edeceğiniz bir yöntem var mi ?