Arkadaşlar progestan verdi doktor kırmızı lekenme gördük diye ama yine var ve gece uyumadan önce iki tane fitil olarak kullanıyorum progestanı sizde böyle oldumu yaşayan varmı korktum herşey güzel gidicek derken kötü mü gidicek yoksa ve koyduğum fitiller düşüyor içimden içi boş bi şekilde düşüyor ama normalmi sizce yaşan varmı