Kızlar post açmıştım geçen gün yumurta akı kıvamında jelimsi akıntı oluyor diye 2 gündür bebeğim aşırı derecede toplanıyordu da hareketleri de eskiye göre az oluyordu eşime söyleyince dün direk beni acile götürdü direk ama ben aksine çok iyiydim dün hiçbirşeyim yoktu boşuna gidiyoruz dedim ama nst de sancım çıktı doğum sancıları ama hiç açılma yok 0 açılma 2 saat sonra nstem tekrarlandı 1,5 litre su içtikten sonra ama tekrar sancı çıktı doktor yatış öneriyorum dedi ama doğum 5 dk sonra mı olur 2 hafta sonramı olur bilmiyorum dedi bende evim hastaneye çok yakın olduğu için eve gidip evde beklemek istiyorum dedim çünkü ben hiç sancı hissetmiyorum suyum vs gelir ise gelirim dedim gebelik haftam 36+4 benim gibi olan varmı sancı olup açıklık olmayan ne yapıyorsunuz