aysee52
ya ben de tamamen aynı durumdayım şu gibi akan zaman geçmez oldu korku endişe mutluluk umut hepsini yaşıyorum 3 sene üstüne yaşıyorum bu mutluluğu ilk gebeliğimde kalp atışı duyulmadı kürtaj olmuştım o yüzden duygularım 2 katı henüz erken olduğu için doktora hemen gitmiyorum cuma günü gideceğim ilk defa henüz 3 ya da 4 haftalığım ben çok erken henüz yani dua edelim birbirimize canım herkes hepimiz afiyetle alalım kucaklarımıza 🤲🏻💜🤲🏻