Asdf1233 2.Aydan beri salyası akıyordu ve 4.5 aylıktı kehribar taktığımızda birden bıçak gibi kesildi salyası diş zamanı bile akmadı, ilk dişini çıkaracağı hafta aşı da olmuştu dişten mi ateşten mi bir iki gün ateşlendi şuan 5 tane dişi var diğerlerini çok kolay çıkardı sabah bir bakıyordum dişi çıkmış 😊 bizde çok faydası oldu canım