kelebek12345 ben pcoluydum nisanlilik dönemimde öğrendi adet gecikmesiyle doktora gittiğimde doktorum evlendikten sonra korunmasız 3 ay gebelik olmazsa gel demişti bende öyle söyleyince korkup gitmiştim gebelik olmayınca ilk olarak klomen sonrasında ovitrelle iğne kullandım o ay hamile kaldım tabi gelişmedi bebek kürtaj oldum daha sonra ovulasyon takibi yapıp kendilinden hamile kaldım bazıları hemen klomen le klamayabiliyor ben o dönemde nar çok tuketmistim bilmiyorum faydası oldumu