[silindi] cansuyldz33 günaydın :) ben daha 6 haftalığım ama hep bu saatte uyanıyorum😅 kedim de kızgınlığa girdi sağolsun sabahlar olmuyor
Fatmaada2015 cansuyldz33 uyumamak değilde sürekli tuwalet için uyanmak we dönememek sürekli uykuya dal uyan geceler geçmiyor bir an önce sabah olsa da otursam diyorum son 3 hafta inş bu 3. Sezeryan olacak
ayminaninannesi Son 47 bende de var o uykusuzluk wc nöbetleri birde ayaklarim yaniyor surekli su içme isteği sola yatmaktan sol tarafim çürüdü resmen 😂