Taze_gebe öncelikle sakin olun, nelerle karşılaşacağınızı henüz bilmiyoruz, gebelik öncesi sadece ben pozitiftim eşime bulasmadi, su an 2. Defa pozitifim ikimizde pozitif ama bende belirti yok şükür, dr ile sürekli iletişim halinde olun kendinizi muhakkak koruyun, su an temasli olduğunuz için zaten karantinaya girmişsiniz demektir, bol su tüketin ve c vitamini alin, güzel haberlerinizi bekliyorum saglicakla geçsin gitsin Allah acil şifalar versin