MihrbnGrbz3 bence bakan kişiye göre değişiyor.
İlk gebeliğimde ebe bakmıştı canım çok yanmıştı.
Bu kez doktor baktı, hafif bir sızlama oldu sadece.
Bence bir de açılma varsa rahim yumuşamışsa acımıyor ama açılma yoksa acıyor
tabi bunlar benim tecrübelerim, herkeste farklı olabilir