Bahargzydn 23.haftaya giricez yarın gece oğluşumla inşallah. Normalde 2 kilo almştım sabitti ama hızlı kilo alma dönemine girme haftalarıymış tam dengeli düzenli beslenmek şart kilo önemli değil ama önemli olan alınan kiloları sağlıklı beslenerek almak insallah saglikla dogarlar anneleri sonra verir fazlaliklari😊 hayirli olsn bu arada bence 18.haftadan sonra kilo almalarin baslayabilir o haftaya kadar ben 1-2 kilo tek almistim 😀 her bunye farkli tabiki. İlk uc ay bebek senin yediklerinden degil kanından besleniyor o yuzden dikkat et salma kendini cok sonra hizli alinir zor verirsin 🙏🏼