Ben 40+1 de oldum normal doğum beklentimiz oldu açılma olmayınca sezeryana alındım. Bence gebelik 40 hafta ise Allah in vardır bir bildigı. Haftası yüksek olarak doğanlarda emme refleksleri falan bile daha kuvvetli oluyor erken doğanlara nazaran. Tabi bu benim gözlemim. Bence kesinlikle 39 sonrası yapılmalı