Merhaba Sevgili Anneler
29.5 haftalık hamileyim ve gögsümün tam bittiği yerde sertlik ve batma var, telaşlanmalı mıyım acaba …. bir de kasılma nasıl oluyor bazen karnım sertleşiyor geriliyor vs normal mi ? Siz neler yaşıyorsunuz hamileliğinizin son 10 haftası veya daha az kalan arkadaşlarım? Bir sürü soruyla beraber sevgilerimi iletiyorum, inş hepimiz sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım🙃