Selam kızlar 4 buçuk aylık anneyim doğumdan belli sütüm çok fazla hep göğüslerimden geliyorum maalesef ucu hep çaylat ne yaptıysam geçmiyor kalkan lar kremler geçmemesine neden olarak çok sütüm olmasını suçluyorum aşırı süt üretiyor vücudum çok şükür diyim ama bu durum dan müzdaribim 1 ay kadar önce sabah kalktımda göğüslerim her zaman kinden daha sert damar damar dı bu her zaman kimden daha farklı ve acılıydı dr gittim mastit dedi enjektörle 3 yerinden deldi göğüsümü antibiyotik kullandım 4 gün sabah akşam yaklaşık 1 ay geçti hala o gögüsüm düzelmedi hala bi şişlik var 2 gündür daha da damar damar sanki mastit geçiren arkadaş lar Allah rızası için ne yaptınız nasıl düzeldi sık sık emzirmeme rağmen taş gibi dr gitmekten bıktım artık ameliyat der diye korkuyorum 😦