Melos2234 ay yok artık ya 😳 bazıları sinek ısırsa anlatırken kendinden geçiyor resmen bu da öyle bir durum bence. Size en büyük tavsiyem normal doğum yapmayı gerçekten istiyorsanız ÇEVREYE KULAKLARINIZI KAPATIN,ÖZELLİKLE BÖYLE ABARTAN NEGATİF HİKAYELERE ASLA KULAK ASMAYIN 🙉 pozitif düşünün pozitif olsun herşey normal doğum harika bir şey 🌺 ki benm dikişim sorunlu olmasına rağmen normale engel olabilecek durumların varken yinede çok istediğim için denemek istedim normal doğumu asla pişman değilim iyi ki diyorum iyi ki hemen sezaryeni tercih etmemişim çok kolay bir doğumum oldu