Hatice11 minemom 32+1 yıkılmadım ama ayakta da degilim 😅 karnım yere düşcek gibi hissediyorum,gece uyumakta zorlanıyorum,peşinde koştuğum 2 buçuk yaşında zıpır bi oğlum var maşallah dinlenmeye vaktim olmuyor 🤦🏻♀️🧒
Eceee7 minemom normal.canim güçlendi artik kiloda benim de 24.haftaya kadar hafta 1 1.5 almaya baslamisfim gebelik sekeri cikti.diyete başladım şimdi daha yavaş aliyrm ne yaparsak yapalım alacaz bebisler hızlı büyüyor artik
minemom Busra3509 doktor bi fitil verdi canım kullandım bitti bir hafta oldu şuan normale döndü her şey
Busra3509 minemom gynoLoxmetin diye bi fitik verdi bana yok napdysam gecmedi bende bazen yesil akıntı bazen beyaz gelyodu hala da gelyo 31 hafta oldum kurtulamadm. Delirmek üzereyim gercekten bu durum yuzunden 😪😪😪
minemom tatlissannee bende henüz bariz bir ödem yok ama olursa diye çok korkuyorum, suyu fazla içiyorum tuz tüketmiyorum yürüyüş yapıyorum olmasın diye umarım ödem olmaz çok 🙄
Cigdemss Bende 30 a girdim . Tek zorlandığım nokta gece uykuları dönerken uyanıyorum. Onun dışında bazen bel be sırt ağrım oluyor. Başka sorunum olmadı çok şükür. Genelde iyiyim.
minemom Busra3509 benimde öyleydi suya atılan ilaç kıllandım geçmedi şimdi sabah akşam hap kullandım yeni bitti bir iki gün içerisnde tekrardan tahlil vereceğim idrar yolları enfeksiyonu da akıntıya sebep olabiliyor