Hmyracan canım öncelikle geçmiş olsun bence vakit kaybetme çünkü bende rahim kısalığı varmış 23 haftalık bi dohmgum yaptım 2 de ise 23. Haftada pembemsi bi akıntı geldi gittim acil serklaj yani dikiş atıldı yani ben yaşadığım için biraz bu konularda evhamliyim