Cicikus1 Kızlar merhaba. Küçükköy asya hastanesine giden var mı ? Ben aygün hanıma gidiyorum memnunum kendisinden ama doğum vs nasil acaba yenidoğan yoğun bakım var mı hastanede? Giden veya doğum yapanlar var mı orda?
Selinss21 Cicikus1 iyi geceler canım 15.haftama kadar bende aygun hanıma gittim daha sonrasında randevu almama ve ağrım olmasına rağmen mesaim bitti diye bakmadı bana bilge hastanesine geçtim iyi kide geçmişim yenidoğan yoğun bakımı varmış ama cok büyük değilmiş sevk edilebilen durumlar oluyor denilmişti bana
Cicikus1 Selinss21 peki bilge hastanesinde hangi doktor canım? Orda da melek hanıma bir kez gittim aygün hanım izinde olduğu için. O da ilgili bir doktordu ama kararsız kaldım.
Selinss21 Cicikus1 serdar beye gidiyorum ben bilge de memnunum kendisinden doğum orda olucak inşallah