[silindi] İyi geceler. biberon sterilizasyon makinesi, süt sağma pompası gibi şeyler doğumdan önce mi alınmalı kı ihtiyaç dahilinde sonradan mı? Çok ucuz şeyler olmadığı için alıp almama konusunda kararsızım açıkçası.
YagmurAnnesi [silindi] sonradan ihtiyaç halinde alınabilecek şeyler… şahsen ben biberonu emziği vs sıcak su da kaynatıyordum yeni yeni şeyler 🤷🏻♀️ süt sağma pompası da benim göğüs ucun yoktu ilk doğumumda arkadaş almış kullanmamış manuel pompa ile sağmıştı böylece göğüs ucumda çıkmıştı…
Buketkucuk [silindi] bence o kadar da abartıya kaçmanın pek bir lüzumu yok😏 Hepsi gerekirse alınabilir ama biberon kullanmayacak bile belkide sterilizasyon makinesine gerek olmayacak🤷🏻♀️
meraklianne1 [silindi] başında yakınların olacak bence ihtiyaç olursa almak mantıklı sonuçta kullanmazsan boşuna gidecek 🙄
basakhanim İşe gidin gitmeyin Süt pompası ihtiyaçtır. İlk günler bebeğin çenesi çok zayıf olduğu için doğru düzgün ememez. Ayrıca süt pompası göğse sinyal göndererek sütün gelmesini kolaylaştırır. Kimi kadının sütü çoktur. Bebek bir göğsünü ancak boşaltır ikinci göğsünü pompayla boşaltır. Kısacası pompa hem sütü arttırır hem mastiti engeller.
Gull_94 Bı sag bı sol gogus olarak cok sık emzırmıstım kızımda sutum vardı tabı o yuzden zorlanmadım sık sık emzırdım sagmaya gerek duymadım acıkcası bıberonda kullanmadık bu yuzdn Suan yıne almayı dusunmuyorm oldukı sut gelmedı alınacak seyler duruma gore o yızden onceden almak ıstemem ben
SenaUysal [silindi] sterilizasyon makinesi bence gerekli değil. Kaynar su da iş görüyor. Tabi bana göre. Pompayı ben ihtiyaç durumunda almayı düşünüyorum. Eğer bi sorun olmazsa boşa masraf etmiş olmam. Lazım olursa da illa bulunup alınır eczane ebebek vs. Artık pek çok yerde satılıyor nasılsa 🤷♀️
Mom040 Ben çalıştığım için indirimdeyken süt sağma pompası aldım, sterilize etme işini kaynatarak hallederim herhalde.
Lenasmom [silindi] dezenfekte etmek için kaynatmak en güzeli.. Sut sagma makinesi emaneten alabileceğiniz birileri varsa onu da öyle halletmeye bakın. Dogum ,bebek konuları dayanışma zamanlaridir. Simdi bu aletlerin fiyatları uçmuş zaten. :( Buhar makinesi de varsa çevrenizde emaneten alabilirsiniz.
Aysenturnaaa [silindi] bebeğin biberon kullanacağı muallak bence emzikte aynı şekil be in kızım hiç kabul etmemişti süt sağma mak gelince o emmedigi zamanlar ben sagip hem goguslerimi rahatlatıyordum hemde buzluğa süt atıyordum o alınabilir bir ihtiyac bence
Omerhatice [silindi] ben oğlumda hic birini almadım canm gerek görmedim lazımda olmadi simdi kizimdada almicam doğumdan sonra belki sut sagma lazım olursa alirim lazım olmazsa gene almam 😊
Epifenomen [silindi] sterilizasyona gerek yok ben sürekli kaynatıyorum hiç gerek görmedim. Pompa benim çok işime yaradı
Erceyl [silindi] canım ben bebek doğmadan almadım bunları bebek doğdu tabiki emzirme krizinden sonra süt makinası mecburen aldık hemde 3 tane değiştirdim lansolin falan var sakın bakma Ameda diye marka var alacaksan onu al diğerleri çok iyi değil ben kullandım 5 senedir de sevabına arkadaşlara gezdiryorum. Hiç sorun yaşamadık. Sonra biberon ısıtıcısı bende hayat kurtardı cunki tek başıma tualete bile gidemiyordum sürekli ağlıyordu ;(( evim büyüktü biberon ve emzik steril makinasına aldık cunki yetisemiyordum kaynatıyorum ama hemen firlatiyodu. Göğüs pompalarinj emzikleri bibeornlari steril etmek için çok iyi 2 seneye yakın sürekli kullandım içinde ama bunları bebek doğunca al belki ihtiyacın olmaz emer
Medilifegun [silindi] ikisini de doğumdan önce almamıştım 4.gunde mastıt oldum kosa kosa ebebege gittim aldım sterilizasyon makinesini de bebegim mama içmeye başladıktan sonra gerekli görüp aldım bebegin mama içmezse gerek duymazsın