Kızlar 3.ye hamileyim ama ilk ikisi mecburi sezeryan olduğu için hiç sancı çekmedim yada doğumun nasıl başladığını bilmiyorum 🤷♂️ cuma günü doktorum bebek çok aşağıda sancı çekmen bile riskli hemen gel çekersen dedi ama nasıl bir şey inanın bilmiyorum. Şuan bel ağrısı kasık ağrısı var. Birde aşırı derecede arada gelen rahimime iğneler batarmışçasına acayip bir ağrı giriyor ve o sırada bebiş göbek deliğimin olduğu yere kasılıp taş gibi oluyor bunlar mı doğum habercisi acaba? Çekenlerden bilgi almak istiyorum 😔