EdaaaaN Mrb kizlar ocak ayinda dusuk yapmistm knamadan dolayi. Kurtajdan sonra 10-15 gunde bi adet gorur oldum we 10 gun kdar sruyor 3 4 doktora gittim bi sknti olmadigni soyluyolar npcam anlamadm basina glen war mi yoruldum artik cok halsiz birakiyor..
[silindi] EdaaaaN canım bende Şubat 2019 da düşük yaşadım 10 günde 1 adet oluyordum doktorların bannsda yaptığı hiç birşey yoktu biraz sürdü ama şimdi an azından 18. günleri falan görüyorum