gokeren35 Merhabaa, 5+6 yım daha çok yeni haftaya doktor randevum var. Şimdiden kilo konusuna takmaya başladım ya kilo alırsam diye. Çatlak kremi kullanan ve memnun kalan var mı? Ne zaman kullanmaya başlıyorsunuz ve ne kullanıyorsunuz🙏🏻
YagmurAnnesi gokeren35 ben kızımda aktardan hamileler için çatlak kremi istemiştim.. onu kullandım. Çok şükür olmadı şimdide 33 haftalığım kantoron yağı kullanıyorum.. biraz genetik açıkçası 🤷🏻♀️ Biraz da sadece yağlarla değil aynı zamanda bol su içip içerden de nemlendirmeniz gerekiyor karnınızı…
Yesil-Tuba gokeren35 canım bunlar için çok çok erken henüz 😇 upuzun zaman var önünde, benimde ilk aklıma gelen kilo olmuştu. Şuan bambaşka bi noktadayım 😊 anın ve günlerin, hissettiğin duyguları not almakla geçirmelisin bu günlerini derim 💜
Glbnpk gokeren35 Bir haftadır bio oil kullanıyorum. Kullanan arkadaşlarım çok memnun onların tavsiyesi ile aldım. Ama bu haftaya kadar bioderma yatıştırıcı krem ve Hindistan cevizi yağı kullandım.