NesX benimde ilk bebek dün hazırladım.cantayi 1 ay önce doğum yapmış kuzenim hemen sütü gelmedigi için mama almış hastanede vermiş , bende alıp valize koymaya karar verdim süt gelmezse hemen sarılık olmasın diye ve biberon , kaşık da koydum mama için fikir olsun diye yazdım 😊