Mom850 cnm şöyle bendede bekarlığımdan beridir vardı o pco belası adet görememe hormon bozukluğu yumurtlayamama vs ama ben 49-50 kilo civarlarındaydım düzenlide besleniyordum ama artık zayıfında da kilolusunda da olunca oluyorr maalesef ama kilosu fazla olanların bir tık daha ilerde oluyor ne yazıkkı mesela benim yengeminde öyleydi senin gibi 85-90 kilo civarındaydı yumurtaları aşırı yağlandığı için çatlayamıyorlardı o yüzden kiste çeviriyordu doktoru ilk öncelik olarak diyet verdi kiloya dikkat etmesini bol bol yürümesini hareket etmesini söyledi gerçekten de verdi sonra sonra ufak bi tedavi desteğiylede hamile kaldı 3 sene sonra, benimde evlendikten sonra adetim kendiliğinden birazda olsa düzene girmişti 1 sene sonra bebek düşündük normal denedik olmadı hemen doktora gittim o 1 senede 10 kilo almıştım 50 kiloyla evlendim 60 kilo olmuştum doktor insülin direncine bağlı kilo alımın var kilo almam dursun diye ilk olarak glifor başlattı bana 60 kiloyu bile fazla bulmuştu düşün yani sonra folik asit verdi rahim filmi çektirdim eşime sperm testi yapıldı vs derken aklımızda soru işareti kalmasın diye gerekli herşeyi yaptırdık sonra çok şükür önemli bir sorunumuz olmadığını öğrendik sadece düzenli yumurtlayamama problemim vardı yumurtalarım her ay belli bir olgunluğa geliyormuş duruyormuş çatlayamıyordu buda birike birike pcoya sebep oluyormuş bunun içinde yumurta geliştirici olgunlaştırıcı kullandım sonrasındada klomen ve çatlatma iğnesi oldum ve ilk denememizde çok şükür gebe kalmıştım tüm bunlar 3 ay içerisinde oldu, oğlum şuan 2 yaşında ve ikinci gebeliğimi yaşıyorum doğuma 1 hafta var ve buda Rabbim tarafından kendiliğinden doğal yolla oluverdi yani çok şükür Rabbim isteyen herkese nasip etsin zor değil insan isteyince herşey oluyor sende öncelikle kilona çok dikkat etmelisin spor hareket yapmalısın bol bol inşallah en kısa zamanda Rabbim sana da nasip eder hakkında hayırlısı olsun 🤲🏼🌸